Skip to content

Na pokazach śmigłowców RC

September 11, 2012

śmigłowiec zdalnie sterowanyZnajomy kiedyś zabrał mnie na dość ciekawy zlot pasjonatów helikopterów zdalnie sterowanych. Zlot to może zbyt wiele powiedziane, ponieważ zjawiło się tam jedynie kilka osób. Oraz ja, jedyny człowiek, który całkowicie nie pasował do ich hermetycznego świata. Wydawało mi się, że przyjmą mnie niezbyt ochoczo, ale o dziwo było trochę inaczej. Prawdopodobnie dlatego, że helikoptery zdalnie sterowane wciągnęły ich o wiele mocniej, niż ktoś z zewnątrz.

Panowie – ponieważ to byli dojrzali ludzie – urządzili między sobą swoisty konkurs. Na łące, która miała być miejscem konkurencji, stworzyli coś w stylu toru z przeszkodami dla swoich zabawek. Było tam dosłownie wszystko – od wąskich przesmyków pomiędzy przeszkodami, przez przeprawy pod prowizorycznymi mostami, a nawet tunele. Nie mam pojęcia, jak wiele serca włożyli w to ci ludzie, ale całokształt wyglądał naprawdę profesjonalnie.

Nieco obawiałem się, jak mini helikoptery poradzą sobie z tak bardzo trudnym zadaniem. A poradziły sobie bezproblemowo. Duża w tym zasługa ich właścicieli – panowie zwinnie kierowali swoimi modelami, tak jakby były przedłużeniem ich ręki. Stwierdziłem również wtedy też jedną kwestię – nie zawsze najdroższy model jest najlepszy. Dlaczego? Bo wygrał helikopter, który kosztował stosunkowo niewiele z raczej przeciętnej półki cenowej.

From → Uncategorized

Comments are closed.

